بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:31
بازديد از اين پست : 242

  نیمه دوم این مسابقه با شروع طوفانی و درخشش زاید الوصف دی ماریا همراه بود تا شاگردان تاتا مارتینو در میان شگفتی هوادارن مانشافت با نتیجه 4-0 از حریف خود پیش بیفتند اما پس از این گل آلمانی ها به خود آمدند و با آمدن توماس مولر و ماریو گوتسه توانستند نتیجه مسابقه را در نهایت به 4-2 تغییر دهند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه 8: پاس در عمق عالی کریستوف کرامر را ماریو گومز پس از کنترل عالی خود روانه دروازه کرد اما سرجیو رومرو با واکنشی تماشایی این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: سوپرپاس استثنایی و بیرون پای تماشایی آنخل دی ماریا در آستانه دروازه به سرجیو آگوئرو رسید تا شماره 10 امشب تیم ملی آرژانتین گل اول شاگردان تاتا مارتینو را در این مسابقه به ثمر برساند.

 

دقیقه 28: این بار هم پاس در عمق کرامر به مارکو رویس و پاس در عرض او را  ماریو گومز در موقعیتی تک به تک روانه دروازه کرد، اما سرجیو رومرو با واکنشی به موقع به زمین مسابقه بازگرداند.

 

دقیقه 40: باز هم پاس تماشایی آنخل دی ماریا را  این بار اریک لاملا با ضربه بغل پا و استادانه خود به اولین گل ملی خود در ترکیب آلبی سلسته تبدیل کرد.

 

 

 

دقیقه : فدریکو فرناندز با ضربه سر خود  هتریک آنخل دی ماریا در پاس گل را مسابقه امشب کامل کرد.

 

 

 

دقیقه 49: فرار آنخل دی ماریا فوق ستاره استثنایی امشب آرژانتینی ها با ضربه چیپ استادانه وی همراه شد تا در میان بهت هواداران تیم ملی آلمان گل چهارم آرژانتینی ها نیز به ثمر برسد.

 

 

 

دقیقه 50: کرنر مارکو رویس در شلوغی محوطه جریمه را آندره شورله به گل اول شاگردان یواخیم لو در این مسابقه تبدیل کرد.

 

دقیقه 76: بغل پای فنی و زیبای مارکو رویس با برخورد به تیرک عمودی دروازه سرجیو رومرو به بیرون رفت.

 

دقیقه 79: بر روی اشتباه سرجیو رومرو و ضربه چکشی ماریو گوتسه و با برخورد به فدریکو فرناندز در میانه راه گل دوم قهرمان رقابت های جام جهانی 2014 به ثمر برسید.

 

ترکیب دو  تیم و آمار مسابقه:

 

 

 

حاشیه بازی:

 

در ابتدای این مسابقه مراسم تقدیربا شکوهی برای 4 عضو تیم ملی آلمان  (فیلیپ لام، پر مرته ساکر، میرسلاو کلوزه و هانس دیتر فلیک) که به درخواست خود دیگر جایی در تریک تیم ملی این کشور نخواهند داشت، برگزار شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »